Klockan är slagen

Jaha....Skulle jag då från nu vara slav i bloggträsket? Ser inte bättre ut! Och inte sämre heller för den delen! Till mitt försvar kan jag berätta att jag åtminstone lyckats hålla mig borta från Facebook-slaveriet än så länge!! ;-)
Nåväl...Som titel och refrängen säger så är klockan slagen. Både vad gäller mitt bloggande och för natten!
Ville bara testa och se om sajberspejs låter mina ord snurra i dess rymd och ta upp lite av densamma.
Vore ju förjäkla fräsigt det!

Lite snabb redovisning av min tanke med detta här:
Jag har en massa ord som ligger och trycker och vill ut! En massa historier, tankar och kåserier. Kanske en och annan dikt eller bekännelse. Med andra ord detta är från och med nu min skriv(k)låda!
*Klipper det blågula bandet till fanfar och bruset av tusen tankeapplåder*

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Jag är SÅ imponerad och glad!

Du gjorde´t!

Välkommen in i bloggandets värld!

Jag tycker du gjort ett mycket moget beslut, som sällat dig till oss övriga som har ord-överskotts-syndromet och behöver denna regelbundna uppkoppling med the Späjs för att, som du så exakt formulerar här innan, lätta (t)ankar!

Du är ett tillskott, och det är dig jag saknat här in dhö blågg-whöörld!

=D

Jag länkar nu din blogg till min, utan att fråga.

För jag kommer ändå att få ett ja. Till slut. Se bara, du har en fin blogg, med en perfekt rubrik och nu kör vi Bruden!!

Jiiiihaa!

(Men vi måste fika oxå, nån dag ;-)

2009-06-28 @ 23:25:07
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: mos=jag

Jo...Du hade ju fått ett ja...För såpass egocentrisk e jag ju!! HAHA...O en sak till. Du är nog den enda läsare jag kommer att ha. Men det räcker för mig! ;)

Ja när fan ska vi fika?? Slutar med att vi blogg-fikar!!

KOmmer att länka till dig med utan att fråga! Vi är ju så lika där...;)

2009-06-28 @ 23:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0